Wideo

Rzecz o Innowacjach

W Rzecz o Innowacjach Wideo poruszamy tematykę nowatorskich, innowacyjnych rozwiązań wprowadzanych na polski rynek, jak również inwestycji przekładających się na zrównoważony rozwój kraju, a także przedstawiamy najlepsze przykłady współpracy na linii nauka-biznes-samorząd. Program Rzecz o Innowacjach Wideo to materiały filmowe emitowane w największych polskich portalach biznesowych – forbes.pl, businessinsider.pl, money.pl oraz newsweek.pl.

Poznaj nasze autorskie programy

Program „Rzecz o Innowacjach Talks” w formie wywiadów ukazuje sylwetki wizjonerów świata nauki i biznesu.

Podczas rozmowy w studiu goście formatu mają możliwość zaprezentowania widzom swojej idei, czy ukazania nowatorskich pomysłów zmieniających codzienne życie.

Realizacja na najwyższym poziomie, konkretne pytania i klarowne odpowiedzi. Rozmowy o innowacjach – merytorycznie i z klasą.

Daj się zauważyć w programie „Rzecz o Innowacjach Talks”.

goPL to dynamiczne rozwiązanie dla nowatorskich i innowacyjnych projektów.

Atrakcyjny i dynamiczny materiał filmowy potrafi doskonale uzupełnić słowa. Czytelny przekaz i nowoczesny montaż programów goPL to świetna możliwość zaprezentowania nowatorskiej inwestycji czy innowacyjnego projektu. Narracja naszej redakcji dostosowuje się do potrzeb współczesnego odbiorcy. Program wpisuje się w potrzeby przedsiębiorców, samorządowców, naukowców – ludzi, którzy na przyszłość spoglądają wizjonersko.

To dzięki takiemu rozwiązaniu zwiększa się szansa na dotarcie do szersze grupy partnerów. Każdy pomysł przedstawiamy w sposób zajmujący.

Odcinki emitowane są na portalach:

Gwarantowane świadczenia

  • IKażdy odcinek składa się z obszernego artykułu internetowego na 10 000 znaków i wywiadu wideo
  • IEmisja odcinka w najpopularniejszych mediach biznesowych
  • IPromocja w mediach społecznościowych Rzecz o Innowacjach i Forum Inteligentnego Rozwoju
  • IMateriał wideo trafia także do Partnera, do celów promocyjnych i marketingowych

Rzecz o Innowacjach Wideo to nowoczesna produkcja wpisująca się aktualne trendy mediów cyfrowych.

Na każdy odcinek składa się z artykuł oraz materiał wideo z programem.

Przy produkcji naszych materiałów pracują osoby mające bogate doświadczenie medialne

Do kogo dociera sekcja Rzecz o Innowacjach?

Czytelnicy sekcji Rzecz o Innowacjach to atrakcyjna grupa docelowa, w której znajdują się osoby o szerokich horyzontach intelektualnych i zawodowych. Jest to głównie kadra zarządzająca wyższego i średniego szczebla, naukowcy, innowatorzy oraz osoby obejmujące stanowiska w samorządach i urzędach państwowych.

Wzmacniamy markę naszych partnerów w kluczowych grupach
targetowych, wśród których budowanie wizerunku ma znaczenie.

Łączymy przekaz marketingowy z jakościowymi, specjalistycznymi
treściami konsumowanymi przez zaangażowaną grupę czytelników.

Właściciele firm
i przedsiębiorcy

Inwestorzy

Nowoczesny samorząd
i administracja państowowa

Naukowcy
i innowatorzy

Kadra zarządzająca

Opinia publiczna
i społeczeństwo

Co zyskasz dzięki wideo?

Wykreujesz pozytywny wizerunek

Wzbudzisz emocje

Umocnisz świadomość marki

Nawiążesz bezpośredni kontakt z odbiorcami

Zwiększysz widoczność firmy w sieci

Odwiedź stronę sekcji Rzecz o Innowacji

Zainteresowały Cię nasze możliwości?

Spotkajmy się w działaniu!

Wspólnie wypracujemy zakres świadczeń, który w pełni zrealizuje cele
komunikacyjne i promocyjne twojej marki, projektu i organizacji!