Wideo
Rzecz o Innowacjach
W Rzecz o Innowacjach Wideo poruszamy tematykę nowatorskich, innowacyjnych rozwiązań wprowadzanych na polski rynek, jak również inwestycji przekładających się na zrównoważony rozwój kraju, a także przedstawiamy najlepsze przykłady współpracy na linii nauka-biznes-samorząd. Program Rzecz o Innowacjach Wideo to materiały filmowe emitowane w największych polskich portalach biznesowych – forbes.pl, businessinsider.pl, money.pl oraz newsweek.pl.
Poznaj nasze autorskie programy
Program „Rzecz o Innowacjach Talks” w formie wywiadów ukazuje sylwetki wizjonerów świata nauki i biznesu.
Podczas rozmowy w studiu goście formatu mają możliwość zaprezentowania widzom swojej idei, czy ukazania nowatorskich pomysłów zmieniających codzienne życie.
Realizacja na najwyższym poziomie, konkretne pytania i klarowne odpowiedzi. Rozmowy o innowacjach – merytorycznie i z klasą.
Daj się zauważyć w programie „Rzecz o Innowacjach Talks”.
goPL to dynamiczne rozwiązanie dla nowatorskich i innowacyjnych projektów.
Atrakcyjny i dynamiczny materiał filmowy potrafi doskonale uzupełnić słowa. Czytelny przekaz i nowoczesny montaż programów goPL to świetna możliwość zaprezentowania nowatorskiej inwestycji czy innowacyjnego projektu. Narracja naszej redakcji dostosowuje się do potrzeb współczesnego odbiorcy. Program wpisuje się w potrzeby przedsiębiorców, samorządowców, naukowców – ludzi, którzy na przyszłość spoglądają wizjonersko.
To dzięki takiemu rozwiązaniu zwiększa się szansa na dotarcie do szersze grupy partnerów. Każdy pomysł przedstawiamy w sposób zajmujący.
Odcinki emitowane są na portalach:
Gwarantowane świadczenia
- IKażdy odcinek składa się z obszernego artykułu internetowego na 10 000 znaków i wywiadu wideo
- IEmisja odcinka w najpopularniejszych mediach biznesowych
- IPromocja w mediach społecznościowych Rzecz o Innowacjach i Forum Inteligentnego Rozwoju
- IMateriał wideo trafia także do Partnera, do celów promocyjnych i marketingowych
Rzecz o Innowacjach Wideo to nowoczesna produkcja wpisująca się aktualne trendy mediów cyfrowych.
Na każdy odcinek składa się z artykuł oraz materiał wideo z programem.
Przy produkcji naszych materiałów pracują osoby mające bogate doświadczenie medialne
Do kogo dociera sekcja Rzecz o Innowacjach?
Czytelnicy sekcji Rzecz o Innowacjach to atrakcyjna grupa docelowa, w której znajdują się osoby o szerokich horyzontach intelektualnych i zawodowych. Jest to głównie kadra zarządzająca wyższego i średniego szczebla, naukowcy, innowatorzy oraz osoby obejmujące stanowiska w samorządach i urzędach państwowych.
Wzmacniamy markę naszych partnerów w kluczowych grupach
targetowych, wśród których budowanie wizerunku ma znaczenie.
Łączymy przekaz marketingowy z jakościowymi, specjalistycznymi
treściami konsumowanymi przez zaangażowaną grupę czytelników.
Właściciele firm
i przedsiębiorcy
Inwestorzy
Nowoczesny samorząd
i administracja państowowa
Naukowcy
i innowatorzy
Kadra zarządzająca
Opinia publiczna
i społeczeństwo
Co zyskasz dzięki wideo?
Wykreujesz pozytywny wizerunek
Wzbudzisz emocje
Umocnisz świadomość marki
Nawiążesz bezpośredni kontakt z odbiorcami
Zwiększysz widoczność firmy w sieci
Odwiedź stronę sekcji Rzecz o Innowacji
Zainteresowały Cię nasze możliwości?
Spotkajmy się w działaniu!
Wspólnie wypracujemy zakres świadczeń, który w pełni zrealizuje cele
komunikacyjne i promocyjne twojej marki, projektu i organizacji!