O sekcji
Rzecz o Innowacjach to narzędzie promocji najbardziej przyszłościowych badań B+R i innowacyjnych projektów realizowanych w Polsce. Portal i sekcja w najbardziej opiniotwórczych polskich tytułach powstała, aby pokazywać badania w sposób wyważony, a jednocześnie dostępny dla wszystkich ludzi. Tym samym stała się dla społeczeństwa kopalnią wiedzy o innowacjach w Polsce. Publikowane materiały mają za zadanie wyeksponować wagę celów realizowanych projektów w kontekście potrzeb społecznych. Mają wzbudzać zainteresowania środowiska gospodarczego, w tym potencjalnych inwestorów. Naszym zadaniem jest pokazywać osiągnięcia polskich innowatorów, a tym samym wzmacniać ich markę, która bardzo wpływa na konkurencyjność na rynku.
Rzecz o
Do kogo dociera sekcja Rzecz o Innowacjach?
Czytelnicy sekcji Rzecz o Innowacjach to atrakcyjna grupa docelowa, w której znajdują się osoby o szerokich horyzontach intelektualnych i zawodowych. Jest to głównie kadra zarządzająca wyższego i średniego szczebla, naukowcy, innowatorzy oraz osoby obejmujące stanowiska w samorządach i urzędach państwowych.
Wzmacniamy markę naszych partnerów w kluczowych grupach
targetowych, wśród których budowanie wizerunku ma znaczenie.
Łączymy przekaz marketingowy z jakościowymi, specjalistycznymi
treściami konsumowanymi przez zaangażowaną grupę czytelników.
Właściciele firm
i przedsiębiorcy
Inwestorzy
Nowoczesny samorząd
i administracja państowowa
Naukowcy
i innowatorzy
Kadra zarządzająca
Opinia publiczna
i społeczeństwo
Liczby,
które mają znaczenie
500 000
Czytelników wydań papierowych
5 000 000
Czytelników internetowych wydań
Do tylu odbiorców możesz dotrzeć dzięki sekcji Rzecz o Innowacji
Rzecz o Innowacjach
w największych polskich tytułach poświęconych gospodarce,
biznesowi, innowacjom, JST oraz nauce.
Forbes to ukazujący się co miesiąc magazyn o tematyce biznesowej. Skierowany do wymagających czytelników, bogaty w ekskluzywne i inspirujące wywiady z największymi ludźmi biznesu. Jest największym i najbardziej znaczącym pismem poruszającym tematykę biznesową w Polsce. To również wiarygodne źródło pogłębionej informacji o finansach i gospodarce. Odbiorcami Forbes są przede wszystkim menedżerowie i właściciele firm, start-upów, mieszkańcy dużych miast, a także ludzie nastawieni na życie na wysokim poziomie.
Puls Biznesu to ogólnopolski dziennik gospodarczo-biznesowy, prezentujący najważniejsze fakty z wielu branż przydatne w codziennym funkcjonowaniu przedsiębiorcy, menedżera czy inwestora. Jako jedyny dziennik w 100 % koncentruje się na tematyce biznesowej, czytany przez ok. 100 tys. osób, czołowych postaci polskiego biznesu – jest cennym narzędziem w ich rękach. Puls Biznesu to gazeta nr 1 wśród inwestorów według Ogólnopolskiego Badania Inwestorów 2015, przeprowadzonego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.
Zadzwoń do nas
Zadzwoń lub napisz, odpowiemy na każde Twoje pytanie
+48 32 307 27 30
redakcja@rzeczo.pl
Wydania online
Rzecz o Innowacjach to również świat online. Oprócz ogólnopolskich wydań prasowych, to także internetowe wydanie na portalu Rzeczo.pl. Dodatkowo artykuły mogą zostać umieszczone w serwisach online: Forbes.pl, Puls Biznesu, Business Insider. Dzięki temu docieramy do setek tysięcy jakościowych odbiorców.
Odwiedź stronę sekcji Rzecz o Innowacji
Promujemy poprzez biznesowe i branżowe media badania i technologie przyszłości, czyli prezentujemy projekty autorstwa wyróżniających się naukowców i przedsiębiorców wizjonerów, którzy realizują je z zamysłem usprawniania konkretnych dziedzin naszego życia. Odbiorcami tego rodzaju komunikacji są potencjalni inwestorzy, partnerzy biznesowi czy samorządowi. Skontaktuj się z nami, jeżeli jest to dla Ciebie atrakcyjna grupa docelowa.
+48 32 307 27 30
redakcja@rzeczo.pl
Napisz do redakcji
Recz o Innowacjach
Zainteresowały Cię nasze możliwości?
Spotkajmy się w działaniu!
Wspólnie wypracujemy zakres świadczeń, które w pełni będą realizowały cele komunikacyjne
i promocyjne Twojej marki osobistej, Twojego projektu, Twojej organizacji!